maandag 1 oktober 2012

1 oktober - Sponsoren? Het kan nog!!

Lizz loopt niet alleen de sponsorloop, afgelopen week liep ze zelfs met het sponsorformulier onder haar armen langs de deuren in de straat. Ik kon niet trotser zijn!
En wie kan weigeren als er zo'n stoere meid voor de deur staat? Niemand toch?
Ze heeft zelf al zo'n dikke 100 euro binnengehaald, helemaal top!

Maar ook de oproep op de blog heeft al enorm veel opgeleverd! We zitten al op zo'n kleine 2400 euro! Wat geweldig!

Maar we zijn er nog niet, de sponsorloop is op 10 oktober, dus voor iedereen die nog wil sponsoren....Het kan nog!!
Iedereen mag sponsoren, particulieren, maar zeker ook bedrijven....
We gaan voor een top opbrengst!!

Klik op de volgende link en je komt op de actiesite van Kika.

!!! Lizzie en Het Startblok lopen voor Kika!  


Volg de aanwijzingen en sponsor op deze manier deze geweldige actie! Het maakt niet uit voor welk bedrag, alles is welkom voor zo'n goed doel! En hoe gaaf zou het zijn als er uiteindelijk een mega-groot bedrag bij elkaar wordt gelopen! Het is zo belangrijk!!

(Op de site van KiKa kun je kiezen om 10, 25 of 50 euro te doneren, maar je kan ook gewoon zelf een bedrag kiezen en dat invullen bij 'vast bedrag'. Dit is ook een eenmalige gift en wordt dus NIET maandelijks van je rekening afgetrokken.)



5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ik volg jullie blog al heel lang en ik ben blij dat ik eindelijk eens iets kan doen, al is het maar 10 euro, alle bijdragen helpen voor zo een belangrijk doel. Wat knap dat Lizzie zelf ook langs de deuren is gegaan, topper!!
    Succes met lopen Lizzie en de andere kinderen van Het Startblok. Ik ben heel benieuwd wat er uiteindelijk opgehaald zal worden.

    Liefs, Britt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, fijn dat zoveel volgers wat over hebben voor dit enorm goede doel! Hartverwarmend!

      Verwijderen
  2. Ook ik ben een trouwe volger van jullie blog, en omdat ik Lizzie zo'n ontzettende stoere en dappere dame vind heb ik ook een bijdrage geleverd. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En, hoe heeft Lizzie het gedaan vandaag? Vast ontzettend goed! Ben sowieso al supertrots op haar!
    Liefs,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen