woensdag 16 mei 2012

16 mei - Vakantiestress

Ik zag tot mijn schrik dat het al weer een tijdje geleden is sinds mijn laatste blog. Over het algemeen zeggen we dan, geen bericht is goed bericht. Alleen koppel ik het bloggen heel erg aan een bepaalde periode, en dat was nou niet de leukste periode.
Momenteel gewoon druk bezig thuis. Lizzie die maar vakantie heeft en Jalou die alle frustraties van afgelopen maanden eruit gooit. Heel gezellig. In ieder geval niet heel bijzonder om over te bloggen.

Ik vergeet soms dat ik een blog heb. Dan zou je bijna denken dat de hele snertperiode ver achter ons ligt. Maar helaas is niets minder waar. Vorige week nog heel veel spanning omtrent de longfoto. Gelukkig was er geen verandering te zien sinds de vorige longfoto van februari. Het zegt dus nog niet zoveel, behalve dan dat er niet iets heel erg hard gegroeid is.
20 Juni volgt een CT-scan...dan weten we pas echt wat.

De spanning van de foto is dus afgezakt. Dan krijg je spanning voor onze vakantie. Lekkere spanning over het algemeen. Voorpret noemen ze het ook wel. Helaas is de voorpret ver te zoeken momenteel. Lizzie is ziek geworden. Althans...misselijk. Ziek oogt ze niet, misschien een beetje vermoeid. Maar haar maag verdraagt absoluut geen volume meer. De afgelopen dagen heeft ze al haar sondevoeding uitgespuugd en is ze helaas ook weer wat kilo's afgevallen. Erg spannend, want volgende week vertrekt ons vliegtuig naar Turkije. Momenteel is Joost weer aan het bellen met het AMC. We weten niet meer wat te doen. Hopelijk is het een onschuldig virusje en knapt ze snel weer op. Duimen allemaal! Dit mag ons toch wel een keer gegund zijn?




5 opmerkingen:

  1. Mijn duimen draaien overuren tot het moment dat het vliegtuig in Turkije landt met jullie erin!

    Knuffel uit Boxtel,
    Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn duimen maken overuren.

    X Diane (onze3ukkies)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Marlies, dat zou nou toch vreselijk jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan. Zou zo goed zijn om eens even ergens waar het weer ook wat aangenamer is je batterij weer op te laden voor iedereen in het gezin.

    Ik ga keihard voor jullie duimen dat het inderdaad maar iets kleins is en jullie een zalige vakantie kunnen gaan vieren in een aangenaam klimaat.

    liefs
    Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve mensen,

    Ik reageer hier eigenlijk nooit maar wil even zeggen dat ik de onderste foto ontzettend mooi vind!!
    wat een uitstraling heeft jullie kleine meid!!
    verder hoop en duim ik voor jullie mee het is jullie in ieder geval zeer zeker gegund

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, natuurlijk mag het jullie wel een keer gegund zijn!
    En wat is het dan jammer dat we er gewoon niet over gáán......
    Er is wat er is!

    Enne: ik ben het met de vorige schrijfster eens. Wat een mooie foto... Wat een uitstraling...!

    Marinde

    BeantwoordenVerwijderen