dinsdag 30 augustus 2011

30 augustus - Wauw!!!

Wauwwwwwww!!!!! Wat een prachtige dag voor Lizzie! En wauw, wat is ze vreselijk verwend!

Gisteravond begonnen de cadeaus en kaarten al binnen te stromen.
Vanmorgen was het nog even spannend of ze wel naar school kon gaan. We reden net weg in de auto of ze gaf aan dat ze moest spugen. Snel weer terug, bakje gehaald en hup weer in de auto want ze moest en zou naar school. We waren een half uurtje later zodat we rustig konden opstarten en dus zaten alle kindjes al netjes in een kring te wachten.
Toen Lizz de klas binnenkwam begon de hele klas voor haar te zingen...'Lang zal ze leve!'
Kippevel....Vervolgens mocht ze gaan zitten op een prachtige troon en kreeg ze een mooie verjaardagsmuts.
Om twaalf uur heb ik een zeer moe, maar stralend meisje uit school gehaald. Heerlijk.

Tsja, en toen begon het echte werk pas. Van 's middags tot 's avonds cadeautjes uitpakken. En laten we vooral die enorme hoeveelheid kaarten niet vergeten!
Wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo massaal kaartjes en pakjes gestuurd hebben!
Het zijn er zo veel dat ik gewoon niet persoonlijk kan bedanken. De postbode moest aanbellen om de hele bubs af te geven, 't paste simpelweg niet door de brievenbus.

Ik vroeg haar net of ze een leuke dag gehad had en ze zei 'Mam, ik vond het zo'n leuke dag, en ik vond het vooral leuk dat ik zo verwend ben...en ik voelde me helemaal niet zo ziek vandaag...'
Nou alleen al daarom DANKJULLIEALLEMAALWEL!

De verwende prinses ligt nu lekker in dromenland. Naast zich een koffertje met zojuist verworven schatten zoals armbandjes, neon-breekstaafjes, deodorant, een nieuwe ring en plakoorbellen en onder haar kussen een laserlampje 'voormiddenindenachtmam!'.

Morgen een superspannende dag. Een nieuwe longfoto. Brrrr..ik hoop dat ik wat kan slapen.
In ieder geval een hele lange neus naar die K-ziekte vandaag, die neemt 'ie ons lekker niet meer af! Wij hebben genoten.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Marlies, dat was de bedoeling ook, dat jullie even konden genieten.
    Heel veel sterkte vandaag en we blijven een jullie denken.
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten van de welverdiende verjaardag v Liz!! Deze dag neemt niemand jullie meer af. It's in the pocket!!
    En wat is jullie prinses toch een bikkel!
    Voor vandaag heel veel sterkte. We blijven bidden.

    Liefs vd tempeltjes

    BeantwoordenVerwijderen