zondag 5 juni 2011

1 juni - Bedankt!

Ik begrijp nu waarom Beatrix niet zelf al haar brieven/fanmail beantwoord. Als ze dat al doet heeft ze daar natuurlijk een hofdame voor.
Mijn prinses krijgt ook heeeeeel veeeel post. En cadeautjes. Het kleine prinsesje trouwens ook. Dus nu ben ik maar even de hofdame en wordt het de hoogste tijd om eens een woord van dank te bloggen. Ik had dus graag persoonlijk willen doen, maar helaas is dat gezien de enorm grote hoeveelheid niet te doen.

Allereerst papa, mama, Ali, Dick, Bob, Inge, Taco, Janet, Jort, Mats, Stefan en David. Voor jullie geweldige hulp, oppassen, onderdak bieden, voor het huis zorgen, bloemen, boodschappen en het dag en nacht meeleven, mentale ondersteuning en vooral Liefde. Wij hebben werkelijk geen idee hoe we jullie ooit moeten bedanken!
Ronald, Sanna en Pip. Voor het zorgen voor onze trouwe vriend Pablo. En voor de vele lieve kaartjes. Kanjers!
Johan, Ada...bedankt voor de afleiding...bbq, tennis, shoppen, biertje, wijntje, kaartjes waar ik altijd meteen van moet huilen...etc. En jullie meiden die voor Lizzie en Jalou voor afleiding zorgen...en verwennen! (Joost loopt al bijna 2 dagen met 6 verschillende kleuren nagellak op zijn vingers...leuk!)
Laura en Tjeerd...gewoon geen woorden voor..xx
Isa en Elisha...omdat jullie zulke lieve vriendinnetjes voor Lizzie zijn!
Alle ooms, tantes, neven en nichten die zo meeleven...geweldig! Zelfs vanuit de States...'supercoole' stickers volgens Lizzie..
Annemiek voor het er gewoon zijn! Francis voor het branden van de kaarsjes.
Tina, helaas heb je ervaring...maar het is wel heel fijn dat je deze met me wilt delen!
Alle vaders, moeders, en kinderen uit klas 1B van Het Startblok, en uiteraard Serena! Voor alle kaarten, cadeaus, tekeningen, berichtjes, bezoekjes etc..Maar ook de andere klassen, bedankt voor de mooie kaarten.
Alle buren van de Tubadreef. Altijd fijn om weer thuis te komen en tussen zulke lieve mensen in te wonen.
Juffen van het Dolfijntje en Tamboerijntje (Esther, bedankt voor Haas!)
Mijn collega's, collega's van Joost (wauw, wat zijn dat er veel!) en oud collega's, bedankt voor de reacties, prachtige bloemen en vooral begrip!
Kaarten uit alle kanten van het land. Van Zonnemaire tot Leeuwarden, Kampen , Nunspeet, Ede, Velzen-Zuid...we zijn er  echt stil van, elke dag weer!
En nu weet ik zeker dat ik nog een heleboel andere mensen niet heb genoemd, maar uiteraard geldt voor iedereen: Bedankt! Mede namens de grote en de kleine prinses. Dit geeft ons weer een glimlach in moeilijke periodes, echt geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten